Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Παραίτηση μέλους από Σύλλογο Γονέων & Κηδεμώνων



ΑΠΟ: ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΚΑΡΑΔΟΝΤΑ

ΠΡΟΣ: Διοικητικό Συμβούλιο Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ψαχνών

ΘΕΜΑ: Παραίτηση

Σε συνέχεια της επιστολής μου, για την οποία μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει, με την οποία ζητούσα να ενημερωθώ για μια σειρά δράσεων και εξόδων του συλλόγου για τα οποία δεν είχα ενημερωθεί και φυσικά δεν συμμετείχα στη λήψη αποφάσεων για αυτά,  ούτε αριθμό πρωτοκόλλου ούτε κάποια απάντηση και με δεδομένη την συστηματική μη ενημέρωσή μου για αποφάσεις και δράσεις του Συλλόγου και τη γενικότερη μου απαξίωση ως μέλος του Δ.Σ.,

υποβάλλω την παραίτησή μου από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου δηλώνοντας ταυτόχρονα:


  1. Το Δ.Σ. ενός Συλλόγου, ως συλλογικό όργανο λαμβάνει αποφάσεις, αφού έχουν ειδοποιηθεί όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και όχι με τους «λίγους» και «εκλεκτούς»
  2. Ο Πρόεδρος και δη τα μέλη οφείλουν να διαφυλλάτουν την εύρυθμη λειτουργία του Συλλόγου. Η ανοχή σε καταστάσεις και συμπεριφορές σημαίνει αποδοχή και συνενοχή.
  3. Οι αντίθετες απόψεις δεν σημαίνει  προσωπική αντιπαράθεση.
  4. Η οικειοποίηση δουλειάς μελών με την προβολή μόνο ενός μέλους Δ.Σ., δείχνει μη σεβασμό στα υπόλοιπα μέλη και έλλειψη αυτοπεποίθησης
  5. Τα μέλη του Δ.Σ., πρέπει να έχουν ως αρχή τους το «ΕΜΕΙΣ» και όχι το «Εγώ»
  6. Οι Σύλλογοι πρέπει να έχουν όραμα και σκοπό.
  7. Ο Πρόεδρος ενός Συλλόγου πρέπει να φροντίζει για την ομόνοια, ομοψυχία, αλληλοσεβασμό και την διατήρηση των καλών σχέσεων μεταξύ των μελών.
  8. Η εκλογή στο Δ.Σ. ενός Συλλόγου δηλώνει την πρόθεση κάποιου για συνεισφορά και προσφορά και όχι την ικανοποίηση προσωπικών επιδιώξεων και σκοπών.

Η παραιτηθείσα


Αντιγόνη Καραδόντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου